13 گوشواره دخترانه فانتزی و جذاب که همه را خیره می کند

13 گوشواره دخترانه فانتزی و جذاب که همه را خیره می کند


انگشترهای زیبای دخترانه با طرح های خلاقانه دختران را زیبا و منحصر به فرد جلوه می دهند و به دلیل ارزان بودن می توان آنها را به روش های مختلف ساخت و استفاده کرد. در قسمت بعدی این مقاله کارمادیو به معرفی تعدادی از این انگشترهای طلای زیبا می پردازیم.

گوشواره مارپیچ شیک دخترانه

این انگشتر یکی از حلقه های کابینت است و طرح کلی آن ترکیبی از دایره و مستطیل است که قسمت مستطیلی آن به صورت دایره، خطوط داخلی و آویزهای آن می باشد.

با کمک این پروژه می توانید جذابیت های خود را در مراسم های مختلف تکرار کنید و در مهمانی ها و مراسم های خاص از آن ها استفاده کنید.

گوشواره ابری و بارانی دخترانه

این انگشتر دارای طراحی منحصر به فرد و زیبایی است که با یک ابر توخالی حاوی دو قطره باران ساخته شده از سنگ های قیمتی آبی تزئین شده است.

طراحی بسیار ظریف و جذاب گوشواره دو قطره ابر و باران آن را برای مهمانی ها و مجالس دوستانه منحصر به فرد کرده است و با استفاده از آن می توانید استایلی خاص و جذاب داشته باشید و نظر همه دوستان خود را به خود جلب کنید.

آیشواریا مورد علاقه دختران زیبا است

طرح این گوشواره بسیار زیبا شامل صورت زنانه است که با کمک نگین های رنگی طراحی شده و زیبایی خاصی به آن بخشیده است.

و به دلیل استفاده از نگین های رنگی، این گوشواره یکی از بهترین و زیباترین گوشواره ها برای مجالس و مهمانی ها می باشد.

گوشواره بستنی دخترانه با مروارید

طراحی ظریف و بسیار زیبای این گوشواره آن را به گوشواره ای بسیار خاص و جذاب برای پوشیدن در مجالس و مهمانی های خاص تبدیل کرده است و با انتخاب آن زیبایی خاص و منحصر به فردی به ظاهر خود خواهید بخشید.

گوشواره های شیک دخترانه با چشم های صاف

این گوشواره ها که طراحی زیبایی دارند، گوشواره های گرد با چشم در آن هستند و طراحی با استفاده از خطوط انجام شده است.

گوشواره های شیک دخترانه را می توان برای استفاده روزمره و همچنین برای مجالس غیررسمی استفاده کرد.

گوشواره مرغ دخترانه

این گوشواره با طراحی ساده دو مرغی و به صورت ناودانی به گوش ها متصل می شود، می تواند گوشواره ای بسیار زیبا برای استایل کژوال و مجالس غیررسمی باشد.

گوشواره قفلی و کلیدی دخترانه

این گوشواره از یک کلید و یک تکه کلید تشکیل شده است که روی هر گوش قرار می گیرد و می توانید با این گوشواره یک حلقه یا زیورآلات تهیه کنید. از آنجایی که سایز این گوشواره کوچک است، می توانید از آن در ترکیب با گوشواره های دیگر استفاده کنید.

گوشواره دخترانه طلا Infinity Heart

این گوشواره به شما و اطرافیانتان احساس دوست داشتن و زیبایی می دهد و به استایل شما حسی رمانتیک با طعمی باکلاس و مدرن می بخشد. گوشواره طرح قلب اینفینیتی برای استفاده روزمره و مجالس غیررسمی مناسب است.

گوشواره مار نانا

این گوشواره دارای طرح کامل مار است که به صورت میخ به گوش چسبانده شده است و می توانید آن را با گوشواره یا حلقه ای با همین طرح ست کنید.

این گوشواره به شما احساس زیبایی و قدرت خاصی می دهد که می توانید در جلسات غیر رسمی و هر روز از آن استفاده کنید.

گوشواره خرچنگ دخترانه

گوشواره ماهی خرچنگ از دو قسمت تشکیل شده است که یک قسمت به شکل ماهی و قسمت دیگر به شکل خرچنگ است که به صورت پنجه به گوش متصل می شود. گوشواره های ذکر شده معمولا مناسب کسانی است که به طرح های مینیمال و الهام گرفته از طبیعت علاقه دارند. گوشواره های طرح ماهی و خرچنگ به ما آرامش و آرامش می بخشد.

گوشواره دخترانه مایا

این گوشواره طراحی خاص و منحصر به فردی دارد و شامل قطعاتی است که طرح متقارن ندارند و هر قطعه با مانکن در حال نواختن ساز طراحی شده است.

گوشواره های Happy Maya با اندازه کوچک آنها را به یک هدیه عالی برای دوستداران موسیقی تبدیل می کند. طراحی جذاب این گوشواره حال و هوای شاد و آرامی به ما می دهد و به کمک آن می توانیم جلوه ای هنرمندانه به استایل خود ببخشیم.

گوشواره پروفایل و صدفی دخترانه

این گوشواره به صورت انگشتری است که یک سنگ نگین صدفی بزرگ و زیبا با طرح انسان به آویز آن متصل شده است.

اگر می‌خواهید در مد و استایل،  آن گوشواره‌ها را برجسته کنید، موهایتان را بگیرید و از آن برای اضافه کردن جذابیت به استایل خود استفاده کنید.

حلقه های غیر معمول موش و پنیر دخترانه

این گوشواره طرح کلیه از یک قسمت با طرح موشی و یک قسمت دیگر خمیر پنیر تشکیل شده است و گوشواره ای بسیار زیبا و زیبا برای دختر خانم ها می باشد. با پوشیدن این گوشواره می توانید استایل کژوال خود را تطبیق دهید.

این گوشواره ها عمدتاً برای لباس های غیررسمی و مجالس غیررسمی استفاده می شوند، اما می توانید برای مهمانی ها و مجالس رسمی نیز از آن استفاده کنید.

نتیجه

در این مطلب به معرفی چند گوشواره جدید دخترانه بسیار زیبا و جذاب می پردازیم.




|
امتیاز مطلب : 1
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
نویسنده : وبمستران
تاریخ : یک شنبه 16 مهر 1402
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: